Skepp O'hoj!



En rolig historia från i lördags:

Jag, Pappa och Toffe är på väg hem från stan i pappas bil när han säger att jag måste ta kort på fartygen ute på Slemmern, så vi svänger in till Lilla Holmen och jag fotograferar och tittar på bilderna på skärmen. Pappa och Toffe står på varsin sida om mig och jag sänker kameran lite så att de också kan titta. Det var en såndär dag som det är svårt att se vad som finns på skärmen, man måste titta väldigt nära så både Pappa och Toffe böjer sig ner över kameran för att försöka se. Och så BONK! Så slog deras huvuden ihop! Toffe börjar asgarva medan Pappa mest står och småler och skäms lite, tror jag. Det var en såndär sak som man oftast bara ser på film. Men nu hände det alltså i verkligheten!

Hursomhelst så var det ganska kul på plats, live, eller vad man ska säga.

Kommentarer
Postat av: julia

ja, vem har kommit på något så dumt som att bo på en annan plats än den man älskar? :( Blä. Låt det bli helg nuu.

2008-09-03 @ 20:54:35
URL: http://tejprulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0