Planer inför helgen

Jag och Toffe har planerat en romantisk middag på lördag. Vi ska gå ut någonstans och äta hemma på Åland. Jag ser fram emot det jättemycket, kommer bli så mysigt. Vi har inte varit ute och ätit middag tillsammans en enda gång ännu, om man inte räknar Garaget, Select, Hesburger eller efter-krogen-käk på Dixie. Hoppas vi kommer göra det oftare i framtiden. Vi har inte bestämt var vi ska äta ännu, kanske Dinos eller Park?

Jag steg upp kl 10 i morse, duschade, såg på TV och diskade, städade undan lite saker innan jag cyklade iväg till skolan och åt lunch. Nu kom jag just hem från skolan och jag kom hem till en städad lägenhet. Det kändes skönt.

I morgon kommer Pappa över en sväng för att hämta mig. Skönt. Jag slipper stressa för att hinna med alla bussar. Hoppas vi hinner via IKEA en snabbis och kanske ONOFF så jag kan köpa nya hörlurar till min iPod.

På lördag så ska Kajsa över till Åland och kolla på när hennes lag spelar fotboll också. Det var mitt i dagen någon gång men hon skulle säga var i morgon i skolan. Då ska jag nog och träffa henne och titta på den matchen också.

På tal om romantiska middagar så ska jag laga en nu. Köttbullar och pasta!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Testa Umbra vettja, har hört att det är helprima där! Och så är det inte så jäääätte dyrt (om man jämför med Indigo förstås) Smaklig måltid!

2008-09-04 @ 19:38:57
URL: http://flas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0