Peppar peppar

Nu verkar mitt internet fungera någorlunda bra igen och jag har inte varit och pratat med Torbjörn, min hyresvärd. Pepparpeppartaiträ..

Idag innan skolan var jag till stan och gick i butiken och handlade, hittade en hel del faktiskt. Koftor, tröjor, leggings, nagellack, plånbok, tunika och sockor. En del pengar gick åt, men allt det jag köpte så behövdes verkligen i min garderob. Jag letade efter skor också, skulle vilja ha ett par pumps och jag provade ett tiotal men strl 37 var för litet och 38 var för stort så jag blev utan skor idag.

Ikväll tog jag bilen till IKEA och handlade en ram, tanken är att jag ska lägga in mina egna bilder och ge till Peter som fyllde år igår. Tobbe fyllde år den 2 september och han ska få en likadan, i brist på inspiration. När jag kom hem så diskade jag, befriade mina nyinköpta kläder fårn prislapparna och vek ihop dem. Jag har torkat damm och plockat undan en massa småsaker som alltid kryper fram men aldrig tillbaka.

Jag ska lägga in kläderna på dess rätta plats, packa lite inför i morgon och torka lite mer damm innan jag går och lägger mig. Jag ska bränna en cd också som jag ska ha i bilen och lyssna på i morgon när jag kör till båten eftersom Mette inte skulle åka med iallafall.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Gattis på namnsdagen, Ida! :-)

2008-09-14 @ 14:56:43
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0