Höst-depp

Igår lagade jag en mindre lyckad äppelpaj, jag hade dåligt med smör, Mette var över en sväng och åt. Den smakade faktiskt helt ok ändå. I morse började jag kl 8:35, onsdagar är den tidigaste morgonen på hela veckan. Annars börjar jag efter 10 alla dagar och det var verkligen inte lätt att stiga upp kl 7 i morse. Vi slutade redan 12:45 så då cyklade jag hem, tog en snabbdusch och sen somnade jag. Det är så skönt att sova på dagarna, jag sov i två timmar och när jag vaknade så skrev Toffe till mig att han nog inte kommer i helgen så då blev jag lite smådeppig då jag sett fram emot det så mycket. Men nu har jag skypat och msnat med Toffe och pratat med mamma och pappa i telefon och kommit överens med pappa om att han ska komma och hämta hem mig på fredag så jag slipper stressa från skolan ner på stationen och hoppa på bussen till Norrtälje. Allt känns mycket bättre, jag diskade bort diskberget jag hade på diskbänken så mina fingertoppar är alldeles skrynkliga ännu och jag ska snart ta mig en macka. Somna lär jag inte göra ännu på ett tag så jag tänkte kika lite på vad som kommer på TV. I morgon börjar jag 12:55. Ganska så nice!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej! Skickar lite höstkramar! Upp med hakan, det är fredag i morgon :)

Puss puss

2008-09-04 @ 07:00:28
URL: http://eyesoffinland.blogg.se/
Postat av: ann

vad går du i för skola egentligen? :S



:P

2008-09-06 @ 17:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0