Helgen i korta drag

Det enda minnesvärda jag gjorde i helgen var att äta romantisk middag med Toffe på Club Marin, fördrinkar, vitlöksgratinerade sniglar, wienerschnitzel och irish coffee för hela slanten blev det. Och på tal om slantar så blev det ganska dyrt, men den här gången fick Toffe betala. Vi hann till Tobbe en sväng innan vi tog oss till Knorring och bartömningen. Trots 30% på alla drinkar så hann jag ändå inte göra av med så mycket pengar. Jag hade roligt ändå. Jag följde motvilligt med Toffe hem kl 2 men tackade honom några minuter senare då tröttheten slog till.

Ikväll ska jag på magdans, det ska bli jättekul! Kl 18.30 börjar det och innan dess tänkte jag dammsuga. Måste gå över till hyresvärden också och säga att mitt i-net är knäppt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0