Eländes elände

Ibland får man nog. Det fick jag i Tisdags och åkte hem från skolan, Uppsala, Sverige och allt annat. Anledningen till detta var att jag plötsligt fick en sån ångest över alla skolarbeten som jag måste göra och som måste bli bra dessutom. Då kändes allting mycket lättare om jag bara fick sticka ner huvudet i sanden och åka hem. Så det gjorde jag. Nu kämpar jag på med ett  informelt brev på engelska, en projektplanering, två reklambilder och en omöjlig bild. Och som om allting annat gick så fint så hittar inte datorjäveln min kamera när jag ansluter den, alltså kommer jag få redigera bilderna på söndagkväll som tidigast när det är på tok för sent för att ta likadana nya bilder ifall det är något fel.

Ikväll ska jag ut med Jenny och Jessica, även fast mitt partyhumör inte är på topp.

Isolde är sjuk igen, den här gången har hon diskbråck i nacken och vi vet inte ännu om vi måste ta bort henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0