By my self

Idag efter skolan åkte Hanna med mig, så for vi till Willy's och handlade innan jag skjutsade hem henne till sig. En massa godsaker hade jag med mig hem i kassen, bl.a. pepparchips som jag nog snart ska öppna tror jag. Jag kom hem ganska sent, åt, såg på tv och somnade en stund. Nu är jag vaken igen och det känns helt värdelöst att vara ensam. Grodan(lägg märke till att han var Prinsen igår) som skulle skriva på sin älskade BMW i helgen skrev på msn att han hade handlat Bacardi Razz. "Ska du festa ikväll eller?" frågade jag honom och jo det skulle han. Så där fick jag. Brädad av en BMW-jävel och sen inte ens det.. Men vafan, jag trorjag ska dra ut på stan själv snart och göra gatorna osäkra. Ska bara klä mig i lite lack och läder först. Sådeså!

Kommentarer
Postat av: evari

Heja Ida!

2008-09-20 @ 07:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0