Söndag och farväl

I fredagskväll kom Toffe hit till mig i Uppsala. Igår tog vi tåget till Sthlm och åt på the Square och tittade i några butiker innan Toffe han tröttna och vi tog tåget tillbaka igen. Framme i Uppsala så fikade vi på Coffehouse by George innan vi cyklade(rullade) hem och lade oss på sängen, såg på tv och väntade tills kl blev 21 ungefär, då gick vi till Shima och åt där. Såg på några filmer innan vi somnade i min hemska säng. I morse vaknade vi uppbådatvå med rygg- och nackont, tack vare min mjuka säng. Så länge jag sover ensam i den så går det bra men inte när man är två. Nu har jag precis skjutsat Toffe till bussen vid Willy's, vi var en sväng till Biltema och Micro innan och nu saknar jag honom så färfärligt. Jag håller på och byker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0