Slut på säsong 1

Dumma dumma dumma internet som inte fungerar som det ska, jag orkar inte gå in till hyresvärden och tjata om det. Jag är på dåligt humör idag, allting gör mig arg. Kanske för att jag vilade ett bra tag ikväll efter maten och struntade i den där promenaden jag tänkte ta. Jag har sett klart på Desperate Hoswives säsong 1 som jag lånade av Tittie och nu vet jag inte vad jag ska göra de kommande kvällarna den här veckan. Kanske skolarbeten? Hursomhelst så har jag blivit helt smittad av hemmafruarna, igår t.ex. så lagade jag chokladbollar som jag rullade i pärlsocker och lade dem i kylen så att jag har till fika, och idag så lagade jag tacopaj, annars brukar jag alltid göra det enklaste som finns hemma. Jag måste göra något snarast åt mitt beteende!

Jag vet!
I helgen så ska jag köpa en ny kamera trots att jag inte fått min gamla såld ännu. Jag har pengar och vill inte vänta tills jag får den gamla såld fast jag kanske borde.

Det borde väga upp mitt tidigare beteende. Pheew.

Kommentarer
Postat av: Kattis

jag har säsong 2 och 3. vill du låna? Har dem här.

2008-10-08 @ 18:50:07
Postat av: Ann

DUDE! kommer du på fredag?! :D





jag vill också ha tacopaj!

2008-10-08 @ 20:17:48
Postat av: Lindqvist

nej nej mera hemmafru jansson:)

2008-10-08 @ 21:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0