På resande fot



Igår var Martin Kelam och hälsade på och gav oss den där modeuppgiften som jag pratade om igår. Martin Kelam är den andra halvan av Alex & Martin fotografer i Uppsala. Uppgiften var att ta modebilder av varandra iförda kläder från Röda Korset. Stående format ska det vara och vi ska verkligen försöka sälja kläderna. Idag så fotograferade jag Tant Tjorven iförd en väldigt (o)behaglig päls, en vacker röd hatt, handväska och rött läppstift på station i Uppsala. Bilden ovanför är ett smakprov, och förresten så var det skitkul! Vi ska dessutom ha ett genomgående tema i våra bilder och mitt tema är den lilla grön, vita scarfen som är knuten runt väskan, den ska finnas med på alla mina bilder. Innan jul ska vi ha vernissage för vår utställning av alla våra bilder på Clarion hotel Gillet nere på stan i Uppsala. På fredag ska Tjorven och Jimmy fotografera mig i olika outfits, den ena värre än den andra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag skulle vilja komma och hälsa på dig. hur ser nästa vecka ut för dig? jag är jobbar bara tors och fre nästa vecka.. :)

2008-10-16 @ 10:17:36
URL: http://eemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0