Magkniiiip

Det var en riktig pina att stiga upp kl 7:30 i morse men till slut så gick det men så fort jag kom ut i kylan och började cykla så ångrade jag att jag inte stannade hemma i min varma säng under täcket istället. Mina stackars lår frös, mina öron var iskalla när jag kom fram medan jag nästan var svettig på ryggen. Jag hatar att cykla. Slutade redan vid två och då var det, tack och lov, varmare att cykla hem. Somnade på sängen och sov ett tag, åt just middag: Tacopaj från igår så jag har magknip nu. Aj.

Jag har massor av skolarbeten att ta itu med och jag orkar verkligen inte. Det är riktigt nära nu att bara skita i allting och åka hem, men jag kan inte.

Intresseflagg? Nä, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0