Lugn

Både det muntliga framträdandet och naturkunskapsprovet gick bra, skönt att ha det överstökat. Något som inte är så bra är att jag fick en streckvarning i Svenska B av Karin idag. Och jag som sade på utvecklingssamtalet att jag minsann inte har några IG varningar från förra året, så hade jag fått en precis samma dag. Orsaken är att det saknas betygsunderlag från hösten -08 och uppgifter som jag inte har lämnat in, fast jag vet att jag gjort det. Jag är helt säker på at det är lärarna som har gjort något fel när Maria lämnade över till vår nuvarande lärare Margaretha, så jag ska prata med henne i morgon vad hon menar med att ge mig streckvarning.



Bilden är tagen med min nya 5D. Igår låg Toffe hemma i min säng och snarkade medan jag kämpade på med prov och muntliga framträdanden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0