John Blund

Kl är 22:02 för att vara exakt och jag ska precis borsta tänderna och krypa ner i sängen. Somnade sent igår och steg upp tidigt i morse och dessutom så har jag inte vilat idag på dagen så det ska blir skönt att få sova. Jag har precis gjort de där 5 frågorna vi hade i läxa i religionskunskap, hade slarvat bort pappret men Jimmy(ängel!) skrev dem till mig på msn så nu känner jag mig som en duktig flicka. Ikväll var jag på magdans också, sista gången av 5 lektioner. Och jag som trodde att det var minst en gång kvar.

Isolde är lite sämre nu igen. Det känns inge bra alls men snart är det fredag och jag är hemma igen. Den här veckan har gått fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0