In your eyes I can see the sunshine



Idag är det torsdag, en vecka sedan Isolde dog och jag gråter fortfarande när jag tänker på henne. Den här veckan har nog varit den värsta på länge. Idag hade vi ett jättelätt förhör på kapitel 1-2 i arbetsmiljö och säkerhet, om jag hade vetat att det skulle vara så enkelt så hade jag inte läst igenom kapitlen 3 ggr. Tills på måndag så ska jag ha skrivit ett PM inför det nationella muntliga provet i svenska och på måndag har vi också prov i ekologi på naturkunskapen. Skolan är bara jobbig, jag längtar hem hela tiden och när jag kommer hem på kvällen så känner jag mig misslyckad, kryper ner i sängen under täcket och sover länge och så vaknar jag och känner mig lika misslyckad för att jag inte städar, diskar eller vad som helst. På webbdesignen så berättade vår lärare David att han inte kommer att vara vår lärare längre från och med tisdag nästa vecka. Jag tror att alla i min klass är lika olyckliga över det, vi är alla överrens om att David är världens bästa lärare och Lars-Erik(?), som vi kommer ha istället, har höga krav att leva upp till.

På lördag ska jag ivarjefall köpa en ny kamera av Andy Horner, det ska bli kul. Jag har inte fått min gamla såld ännu, trots att jag har haft annonser på eniro.se, marknaden.ax, torget.ax och i både Nya Åland och Ålandstidningen. Jag funderade på om Gefoto möjligtvis köper in och säljer begagnade kameror. Någon som vet? Det ska jag fråga dem om.

Är du intresserad av en Canon EOS 400D med 18-55 mm så kan du få den för 5000 kr eller 500 €.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0