Hemma bäst

Äntligen var det helg igen och äntligen var man hemma. Jag kom just hem från Hammarland, var dit och fotograferade Marsundsbron med min nya kamera som jag köpte av Andy idag. Tyvärr så var jag lite för tidig så gatubelysningen lyste inte på bron och jag vill göra ett panorama med bron då de lyser, det är jättevackert tycker jag. Hursomhelst så tog jag några andra fina bilder och är supernöjd med kameran. Nästa vecka ska jag hänga upp säljes-annons i fotokorridoren i skolan och hoppas att någon vill köpa min gamla kamera.



Prinsen har varit med sina jobbarkompisar och fiskat hela dagen, just var de och åt trerätters middag och så skulle de bada bastu tror jag. Efter det följer utforskning av det åländska nattlivet i vanlig ordning. Känns tråkigt att han inte är hemma med mig nu när jag för en gångs skull är hemma, men jag vet att jag kommer få mycket mer gjort nu när jag har lite mer tid för mig själv.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ni är så jäkla söta tillsammans :) hehu

2008-10-11 @ 19:03:56
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0