Vilken dag!

Vilken dag detta varit! Det har nog varit den värsta på min praktik hittills.. Massor att göra och jag har känt en massa press. Är helt slut i kroppen nu och tänker faktiskt smita iväg hem.. Att jag är så slut kan nog också bero på att jag var ut och sprang 8.30 i morse när jag vaknade(att springa gick förresten jättebra, fuskade bara lite i slutet  då jag fick skavsår).

Tack Kattis för tipset! Om det inte hade varit så att jag blivit ombedd att ta en helt annorlunda bild på Robert Liewendahl, en som inte har något med teater alls att göra, så skulle det ha varit helt klart mycket enklare att fotografera honom. Som tur var så kom Jacob Saurén på jobb idag så jag frågade om han kunde hjälpa mig, kände helt enkelt att det blev för svårt. Jag har ju faktiskt inte kommit så långt i min utbildning och när det dessutom känns som att alla är väldigt svåra att tillfredsställa så jag fegade ur lite helt enkelt. Jacob fotade de flesta bilderna och jag var med och iaktog, så lite delaktig var jag allt!

Ikväll var jag på en pressvisning av teatern Katt På Hett Plåttak. Fick en del fina bilder tycker jag och en av dem kommer på ettan i morgon(!). För dig som inte är så allmänbildad så är ettan samma sak som första sidan.

Nu ska jag ta mitt pick och pack och sticka hem till prinsen och dricka te tror jag, innan jag stupar i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0