Söndagsdepp

Den här söndagen har varit världens mest värdelösaste på länge. Jag vaknade sent, duschade och gjorde mig fin för att kunna fara och hämta Prinsen och sen åka till Kungsö och hälsa på. Men Kungsöfamiljen var inte hemma så det blev inget med det och min Prins låg och sov hela dagen och roade sig med sina kompisar medan jag försökte få tag på mina (två) vänner och fråga om vi kunde göra något. Ingen hade passligt att vara med mig så den här dagen har gått ut på att ligga och lyssna på Harry Potter på min iPod, och när den tog slut så intog jag funderarställning(=jag lade mig under täcket i sängen) och så funderade(=somnade) jag lite. Kungsöfamiljen var hit på middag. Det var dagen höjdpunkt, och sen intog jag funderarställning igen ungefär. Nu tänkte jag försöka städa lite i mitt rum.

Imorgon bär det av till ålandstidningen på praktik. Jag är lite nervös, eller nej.. Spänd. Jag är mest rädd för att de ska ha glömt bort att jag ska börja praktisera just den här veckan och att Daniel helt ska ha glömt bort mig. Men det är väl mest pinsamt för honom iochförsig.. Skitsamma, jag tycker det skulle vara skitjobbigt och komma dit och så har de glömt bort mig. Hoppasintedethänder.

Hursomhelst så hatar jag söndagar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0