Smygreklam!

      

Är du intresserad av naturfotografi?

image48

Anmäl dig till en sommarkurs i digitalfoto!

http://www.afhs.ax/sommarkurser.html

Kursen är på Ålands Folkhögskola och leds av Andy Horner som är en internationellt känd naturfotograf. Kursen är den 8/6 -12/6, alltså 5 dagar. Om vädret tillåter så ordnas även ett sälsfari. Jag har precis anmält mig men försöker rekrytera fler så att kursen över huvudtaget ordnas

För mina svenska vänner kan jag berätta att du skulle missa de 2 sista skoldagarna om du anmäler dig till kursen, för det tycker jag verkligen att du ska göra. 250 € (ca 2500 kr) kostar hela kursen med rum på skolans internat och helpension.

Tjorven, Jimmy, Petter, Cicci, Jossan, Amanda, Anki, MAD, Mimi! Och alla ni andra!

Blanketter finns att skriva ut på länken här ovanför!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0