Skivomslag

Igår så frågade Kevin, Toffes lillebror, mig om jag skulle vilja fotografera han och hans Dephteria till deras skivomslag(?). Jag har inget att göra nu så därför surfar jag runt och tittar på olika skivomslag men hittar inte ett enda snyggt så man kunde få en idé. Hoppas killarna i Dephteria vet precis hur de vill ha det, för jag har ingen aning om hur jag skulle göra deras omslag. Nåja, vi får se om det blir av. Det skulle vara jättekul och jag skulle gärna göra det ivarjefall.

Om en halvtimme ska jag ut ed Sandra Widing och fotografera en Ronny Häggblom som planerar ett lyxkvarter vid Slemmern. Ikväll ska jag städa mitt rum(det ser ut som en knarkarkvart nu igen), springa och sen äta våfflor hos Toffe.

Snart är det påsk och jag ska inte göra något speciellt förutom att jobba. Varje dag. Torsdag kväll, fredag dag, lördag kväll och söndag dag. Men jag lär väl få lite stålers så det är helt ok.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan!
Fin blogg du har! Är du intresserad av mode, design, psykologi mellan människor, nyheter, reser, skvaller m.m så tycker jag att du skall besöka min blogg och säga vad du tycker, det är era kommentarer som betyder mycket. Titta gärna förbi och tipsa gärna dina vänner! Jag hoppas du stannar!
Sköt om dig
Kram SaraIsabell

(detta är inget spam, utan reklam för mode, skvaller, tips etc.)

metrobloggen.se/saraisabell

2008-03-19 @ 10:17:34
URL: http://metrobloggen.se/saraisabell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0