Nu jävlar anamma!

Är inne på min andra praktikvecka på åt och trivs fortfarande lika bra(om jag inte kommer lära mig ngt annat så kommer jag ivf lära mig använda svordomar, därav rubriken..). Idag hände inte mycket speciellt emn det fanns att göra ändå. Blev lite midsommar-nostalgisk när jag och Sebba var ut till Skiftet och tog kort på den nya omdebatterade inredningen. Nu på kvällen har jag varit med Mette och solat på Avancia och sen var vi på fika till Robert's. Det var mycket trevligt med mycket tjejsnack. Äär helt trött och slut efter en hel dag med slit och släp och fläng och släng, ska nog krypa ner i pyjamasen snart, kanske ringa prinsen och kika lite på TV innan jag går och sover. I morgon ska jag jobba kväll på åt så jag börjar kl 11.30, vilket passar ganska bra eftersom hunden är helt ensam på dagarna nu när mamma är i Finland. Jag har också gjort en sånt där spring-schema som Julia gjort(www.tejprulle.blogg.se) så i morgon ska jag ta Isolde med mig ut på en tur innan jag far på jobb.

Nu utmanar jag DIG att också göra ett löparschema!

I morgon lär bli en hektisk dag. Massor att göra och så är jag ensam fotograf efter kl 16.30. Jag ska bl.a. fotografera Robert Liewendahl till lördagsporträttet(?). Det ska vara något alldeles utöver det vanliga så det gäller att gnugga geniknölarna tills i morgon(ÅNGEST! PANIK!).

Nu känner jag att växtvärken påminner om att jag gått i strumpbyxor hela dagen(inte bara, jag hade tunika också..) och det var tydligen inte så smart gjort för även om jag inte frös så var det väl inte direkt varmt och därför kommer växtvärken krypandes såhär på kvällskvisten.

Förresten så är jag på g med en ny blogg med en annan adress. Men jag återkommer när den är klar!


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Va häftigt med löparschema! Visste inte ens att det fanns på nätet. Borde igen
!! ta upp min joggning...suck..
kramiZ

2008-03-11 @ 10:34:46
Postat av: Kattis

Lite tips till foto (nu är det kanske försent redan) Tänk på vad Robert L är för person (han älskar historia och teater) försök få något ut av det, som speglar hans personlighet/intressen. Lycka till!

2008-03-11 @ 16:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0