Noll, zero, nada.

image46

Det var längesen jag fick någon vacker, liten, blänkande pokal av Adidas för att jag varit så duktigoch sprungit så långt, mycket eller länge. Men å andra sidan så var det längesen jag var ut också.. En vecka sedan senast. Men vad gör man när motivationen och orken är på noll? Hela helgen gick åt till att återhämta sig från veckan och framförallt från fredagen. Usch och fy för att ge sig ut på kvällarna i mörkret och i snön och springa, hujedamig. Men jag lovar bot och bättring, som vanligt. Den här veckan har jag hoppat över 2 planerade pass. I morgon ska jag bannemig ge mig ut och springa tills lungorna blöder och fotsulorna bränner. Idag har jag jobbat i stort sett hela dagen, inget tungt jobb men ändå, så jag har inte hunnit. Annars har jag funderat på att gå upp tidigare och ge mig ut på morgnarna eftersom jag alltid anser mig vara så trött och slut på kvällarna och ändå inte orkar.

Hur fasen gör alla andra som är duktiga motionärer?

Kommentarer
Postat av: Anastasija

Glad påsk! I påskens ära tänkte jag ställa en fråga till alla bloggare.

Vilket är ditt bästa påsk minne?

Have a fabolous day!
Anastasija

2008-03-20 @ 18:38:57
URL: http://anastasija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0