MAD är på!

Postat av: mad

lätt att jag ska bli med! vänta bara när sidan slutar krångla så kommer det uppdatering :D

2008-mar-17 @ 22:51
URL: http://madelenkatinka.blogspot.com


Nu är det er tur!

MimmiF, CindyD, Giz, SaraFlojt, JennyH.

Gå in på adidas running coach och få ett personligt träningsprogram!

..Själv så hoppade jag över träningen igår, trots att jag flyttat fram den. Skulle kunna flytta fram den ytterligare en dag men jag har andra planer för ikväll. Jag ska byka och städa och kanske hälsa på i Kungsö med Grodan(Prinsen).

Förresten så har jag fått många kommentarer om min outfit idag. Borde kanske fixa en bild så ni får se hur "rätt" jag är idag(skämt åsido).

Just nu så sitter jag och väntar på att något ska hända. Kanske att Sebba kommer tillbaka från lunchen så att vi kan fara ut och fotografera en Hans i Geta med hans Mustang. På tal om fotografera så fotade jag en tuff tant i Dalkarby igår och bilden som jag tog på Elis och Ladyhus Demilo är i tidningen idag. Bilden var riktigt fin, tyckte JP. Det tycker jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0