Hurtbulle

I morgon står det: "Spring 10 min, gå 2 min. Upprepa 3 ggr." På mitt träningsprogram, precis samma program som jag sprang igår alltså. Det gick jättebra, fast det var ju såklart jobbigt och jag var helt slut hela dagen(nu vet jag att jag i fortsättningen inte ska springa på morgonen utan på kvällen istället). I morgon ska jag ta ett par andra skor, som jag förhoppningsvis inte får skavsår av och så ska jag försöka att inte fuska det minsta. Här nedanför kan du se mitt schema!
image39

Här har du länken igen, ifall du ännu inte gjort ett eget personligt träningsprogram ännu! Skulle vara kul om fler hakade på och skrev lite om hur det går i sina bloggar..

MAD, MimmiF, CindyD, Giz, SaraFlojt, JennyH.

Lämna en kommentar om när ni börjar!;)

Kommentarer
Postat av: mad

lätt att jag ska bli med! vänta bara när sidan slutar krångla så kommer det uppdatering :D

2008-03-17 @ 22:51:13
URL: http://madelenkatinka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0