Hos Prinsens gudmor och gudfar

Igårkväll somnade jag efter maten, arg och sur. Vaknade kl 22, tog på mig pyjamas och gick och lade mig för natten. Sov som en stock till kl 10 idag, sade hejdå till mamma som for till Finland, städade, duschade, plockade ihop lite grejor och for och handlade med pappa. Brände en CD till Eva med BB-bilder och for till Kungsö med den, fick lämna den på en byrå där eftersom de inte var hemma. Åkte till Prinsen och sade "städar inga du nu så sover jag inte här inatt", det hjälpte för Prinsen började slänga ut saker och städa, jag hjälpte till. Träffade pappa för en snabb middags-date på Draken innan jag fortsatte städa med Prinsen. Jag och hela Prinsen familj var till Prinsens gudmor och gudfar på födelsedagskalas. Vi blev bjudna på massa godsaker och sedan for vi hem igen och dammsög och bytte sängkläder hos Prinsen. Nu har vi precis blivit klara med städningen, det är mycket fräschare här. Det var faktiskt riktigt äckligt innan.. Ikväll ska vi se på Mastermind tror jag och i morgon är det praktik igen på åt som gäller!

Tackar och bockar!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag fick folkisminnen när jag såg på mastermind. Saknar faktiskt Christian :(

2008-03-10 @ 17:31:29
URL: http://flas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0