Ålandstidningen dag #4

Idag jobbade jag som sagt kvälls-skiftet på åt. Det var en lugn dag och kväll med bara några enstaka jobb så kl 19 frågade JP om det var okej att jag gick hem och han sa att jag hade jobbat på jättebra hela dagen och att jag fick gå hem. Så glad i hågen efter berömmet så brummade jag iväg till Prinsen. Det är så kul att känna att man är bra på något, speciellt om man är osäker. Det känns som om hela vintern i skolan har vart fylld av halvbra resultat i skolan, så därför blir jag extra glad när jag får beröm på tidningen. Så, låt någon veta när den gör något bra!

Idag har jag fotat en Yoga-instruktör, ett film-fan, den nya räddningshelikopter, KK-huset och stadsbussen. Förresten sa mamma att fler av mina bilder var i tidningen idag och inte bara snögubben. En bild som jag tagit på slalomcykeln som ska visas på mässan är tydligen också med idag.

Det ska ändå bli skönt med helg i morgon, även fast det känns som om jag orkar hur mycket som helt just nu och jag skulle kunna jobba dygnet runt hela tiden.

Nu ska jag mysa framför TVn med min prins innan det är dags att tutta igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e duktig bruttan!

2008-03-07 @ 14:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0