Semester

Nu har jag semester i en hel vecka! Det är antagligen den längsta sammanhängande ledigehten som jag kommer att ha den här sommaren, så jag passar på att njuta. Igår efter jobbet så for jag ut till stugan och spenderade kvällen och natten där. Nu är jag hemma för att hämta lite grejer och duscha, sen ska jag till Godby och träffa Kika angående fotokursen som jag ska hålla i augusti och efter det ska jag äta middag hemma hos Toffe. Vi ska förresten på kalas på lördag, Sandras mamma som samtidigt är Biggis vän, fyller år. Kalaset är ute i vikingabyn och vi ska tydligen få tidsenliga kläder att ha på oss när vi kommer dit, det kommer nog bli jättekul.

Idag skulle jag köpa ett par fejk foppa-tofflor på Sparis också. Letade länge innan jag hittade ett par som passade, med de var lite sönder så jag sa det till Majvor i kassan och hon sa att jag fick dem. Det var inte fy skam, även fast de bara kostade 5 € vanligtvis..

Nu ska jag hopp i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0