Önskelista

Nu är jag på jobb på Videobutiken och har passat på att knåpa ihop en önskelista med lite prylar som jag önskar mig till min födelsedag den 18 Juli.




Till bilen önskar jag en termometer som visar ute temperaturen, högtalare och en stereo som spelar mp3. Överdrag till sätena önskar jag mig också, dock inte rosa och med blommor på som de på bilden ovan..

Ett ordentligt stativ. Gärna med kulledshuvud t.ex. från Manfrotto. Det behöver inte vara av kolfiber som det på bilden.

Jag önskar mig en kameraväska av ryggsäcksmodell, lite liknande den på bilden som är från Lowepro. Den ska rymma åtminstone ett kamerahus, några objektiv, blixt och diverse andra tillbehör.

Ett vidvinkel objektiv. Det på bilden är ett Sigma 10-20/4-5,6. Det får inte vara ett EF-S objektiv eftersom det inte skulle passa på en canon 5d som jag eventuellt kommer att byta till i höst.

Boken Digitalfotografi - Andra delen av Scott Kelby. Och andra fotoböcker såklart!

Blommiga stövlar, liknande de från Marimekko.

Detta är allt jag har kommit på att jag skulle behöva. Uppdateringar kommer säker senare om jag kommer på fler saker som jag önskar mig. Förutom dessa saker som jag skrivit upp så blir jag såklart glad över kläder, pengar, kokböcker och vanliga böcker också. Kanske några fotoramar att ha bilder i..

Idag jobbar jag som sagt till kl 22, i morgon och på tisdag jobbar jag på Sparhallen och sedan är jag ledig i 6 dagar, de dagarna ska spenderas ute i Lemland på stugan och jag ska njuta av solen och den längsta ledighet som jag antagligen kommer att ha den här sommaren.

Och förresten så var min midsommar inge vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0