Naturfotokurs på Folkis

Efter en intensiv kurs i Naturfoto på Ålands folkhögskola så kan jag konstatera att jag reda kunde mycket men jag har också lärt mig mycket. Det har varit väldigt intensivt med lektioner från 9 på morgonen till 9 på kvällen men avbrott för lunch och middag.



Bilden ovanför tog jag på en liten talgoxunge när jag var till bilen för att hämta kameran, den satt på mitt tak så jag passade på att fota den. Den blev lite rädd för mig, som du kanske ser.. Strax efteråt så flög den iväg så tydligen var den inte skadad ivarjefall.

Det har varit fullt upp i mitt liv på sistone och jag har inte haft tid för bloggning. Jag har bl.a. köpt en ny bil. En Honda Civic -91, tycker om den jättemycket jämfört med Fiestan. Behöver du en Ford Fiesta från -84 eller känner du någon som gör det, så hör av dig. Du kan få den nästan gratis. En bild på nya bilen ska jag också försöka fixa så att ni vet vem ni ska hälsa på i fortsättningen!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej! Jag sade vid middagen till Roffe att du säkert vill lära dig laga kaffefilter rosor...och gissa om jag skrattade när jag såg din kommentar!! Välkommen hit när du har möjlighet så ska jag visa. Skiiiitenkelt och skiiitsnygga! KramiZ

2008-06-12 @ 16:38:24
URL: http://eyesoffinland.blogg.se/
Postat av: B

Ville bara säga "Nice car" :)

2008-06-12 @ 19:14:25
Postat av: Kattis

Vad är ungefär gratis?

2008-06-14 @ 19:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0