Konstateranden

Sommarjobbet på Sparhallen har börjat, eller ja.. Inskolningen. Idag var andra dagen och jag är trött ändå in i märgen, det är mycket att lära sig och så måste jag väl säga att det samtidigt inte är mitt drömjobb. Efter två dagar vet jag att jag inte vill jobba på Sparis resten av livet, jag får försöka hålla ut resten av sommaren. Min omgivning blir lidande då jag är trött och grinig hela tiden, mest Prinsen förstås. Han tycker att jag är hemsk att vara med, tror jag. Vi bara missförstår varandra och så tar den ena illa upp så blir den andra arg. Ack, om man ändå hade fått sommarjobba på ÅT. Då hade jag nog inte varit såhär grinig och hemsk. Bara jag håller ut under morgondagen till så är det ett tag tills jag ska dit igen. På lördag ska jag servera på ett bröllop med Eva och på söndag börjar fotokursen på folkis, som  jag förresten inte alls ser fram emot då jag fick reda på att jag redan lärt mig det mesta av det vi ska prata om.. Blä, det är inte mycket kul som händer i mitt liv just nu och jag hoppas det blir bättre snart. I morgon kanske jag och Prinsen far ut till stugan och sover där en natt, då ska jag vila upp mig och sola så mycket jag hinner på lördagen.

Nu ska jag krypa ner hos Prinsen i soffan och pussa honom och säga förlåt för at jag är dum.

Kommentarer
Postat av: evari

Hur är fotokursen tycker du?

2008-06-10 @ 10:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0