Jobba jobba joooobbaaaa

Jobbar jag inte på det ena stället så jobbar jag på det andra. Idag har jag jobbat på Sparhallen och det ska jag göra i morgon och på torsdag också. P g a allt jobb så har jag ingen tid för bloggande heller så min önskelista kommer lite senare än beräknat..

Nu bor jag hos Grodan i några dagar, köpte tyg till en klänning idag som jag tänkte sy så jag har varit hemma ikväll och fixat lite på den. På torsdag kommer jag hem till Norrsunda igen och sover för sedan är det midsommar och den ska spendera ute på Kökar precis som förra året. Hoppas vädret blir bra också, men egentligen kvittar det för det finns ju regnkläder.

Idag fick jag reda på att intresset hade varit stort för foto-kursen för småbarn som jag ska hålla i början på augusti. Och så ska jag följa med Grodans mamma och Christer till Köpenhamn någonting. Det ska bli kul, om det blir av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0