Fredagsmys

Idag köpte jag en blixt till min kamera. Dyr var den och fattig blev jag, eller egentligen betalade pappa mestadelen(som 19-års present liksom) men nog sved det ändå i plånboken när 299€ försvann. Hoppas att jag tjänar in de pengarna på bondbrölloppet t.ex. om jag nu ska fota då, jag är lite osäker på om jag klarar det.

I morgon ska jag till Sparis och jobba mellan 9.45 och 18.05. Vad som händer senare på kvällen vet jag inte, på söndag jobbar jag samma tid och efter det ska jag till Videobutiken och sitta där en stund och jobba också. Undrar om pengarna börjar trilla in snart?

Nu har jag laddat upp med chips och dipp och så hyrde jag Michael Clayton. Nu ska jag mysa ensam-mys resten av kvällen och bara tänka på mig själv.

Var Grodan är, det vet jag inte för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0