Från 10 till 22

Idag är jag flitig och jobbar. När klockan är 22 ikväll så har jag jobbat i 12 timmar! Ett halvt dygn med andra ord. Först var jag på Sparis till kl 18, sen när jag skulle hit till Videobutiken(där jag är nu) så hade jag ström torsk i bilen eftersom lyktorna stått på hela dagen. Jonna gav mig startström så jag kunde vara här kl 18.30.

Det var just in en tjej och köpte läsk som jag kände igen för att hon bodde på Vattholma under ett tag då jag bodde där. Jag är 80 % säker på att det var hon och hon verkade känna igen mig också men sade ingenting så jag gjorde inte det heller. Hon var en mystisk brud vill jag minnas. En dag så flyttade hon bara från Vattholma och ingen visste vart hon tagit vägen. Jag hörde även rykten om att hon lånat kläder av sin rumskompis som hon aldrig fick tillbaka. Jag tycker ivarjefall att det var dåligt av henne att inte hälsa.

Jag håller tummarna för fint väder tills i morgon, då ska jag ut till stugan och ligga i solen hela dagen och ta det lugnt. Njuta av att vara ledig en dag. Mitt liv går i högsta växeln just nu. Jag jobbar som en tok för det mesta, men jag trivs ganska bra med det. Jag hoppas på att jag kommer att ha tjänat lite pengar när det värsta är över, men samtidigt vill jag hinna njuta av sommaren.

2 timmar kvar innan jag får åka hem och somna bredvid Prinsen(?) i min säng.


Kommentarer
Postat av: evari

Om du åkt ut till stugan hade du fått mysa med lillprinsen ;-)

2008-06-16 @ 08:42:40
Postat av: Kattis

Vem var det?

2008-06-17 @ 18:19:16
URL: http://flas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0