Efterlikna ljus

Idag steg jag upp med min prins kl 07:20. Jag har fotograferat lite och skickat in uppgifter till Kjell. Bl.a. den här efterlikna ljus-bilden. Bilden till vänster är från en Clarins-reklam som jag hittade i ett reklamblad på Ålandsfärjan, bilden till höger är mitt försök att härma den. Jag måste säga att jag inte kunde ha valt svårare bild att efterlikna, det mesta är redigerat i photoshop eftersom det var helt omöjligt att få ljuset exakt likadant.



Liknar den? Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: evari

Tycker du lyckats bra!

2008-06-04 @ 12:21:37
Postat av: Jenny

ja jag är ju inget fotoproffs men i mina ögon är det bra! :P

2008-06-05 @ 22:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0