Tada-da-da-hej!

Klockan är just nu 08:22 och jag steg upp för 22 minuter sedan. Nu ska jag packa och fixa allting tills vi åker till Houtskär, båten går kl 12. Toffe ligger och sover ännu men när han vaknat ska vi handla med oss lite bullar och kakor så att vi har på båten, nog för att vi åker med Skiftet och den har Café men det är så dyrt där tyckte Bäggan med Släggan så vi köper med oss.

Igår jobbade jag från 10-18. Jag trodde aldrig dagen skulle ta slut, jag var så trött när jag kom hem så jag hade egentlige ingen lust med något partaj men vi for ivarjefall ut till Eckerö och grattade Emma och Helium. Emma fick en av fribljetterna till iTech som jag hade, den andra skulle jag ha haft själv med Robert ville så gärna köpa den mig så han köpte den. Vid 23-tiden for jag och Toffe hem. Jag hade jätteont i benen som vanligt, växtvärk, så det var nog lika bra att det inte blev något iTech för mig. Jag är pigg och glad nu istället så nu ska jag foträtta packa!

Vi ses på Tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0