Hard work work

Idag har jag jobbat från 09:45 till 18:05. När vi öppnade i morse så var det kö utanför, det säger en hel del om hur dagen har varit.. Det kunde dock ha varit värre, för idag har jag inte bara behövt sitta i kassan och det är skönt. Nu har jag en helkväll för mig själv. Jag har just ätit middag, lax och potatis med räk- och dillsås, mumsfillibabba var det. Jag har ett paket glass i frysen som jag ska festa på medan jag läser min bok, Nattens faror av Sandra Brown. I morgon jobbar jag samma tid och efter det far jag ut till Lemland igen.

Jag har pratat lite me Toffe idag, allt har gått bra såhär långt(peppar, peppar ta i trä!). Han har tappat mobilen i sjön(men inte sig själv, tackochlov!), och satt precis och åt på Föglö. I morgon kommer han hem, vi ska träffas ute på min stuga när jag slutar.


Här är en bild på Toffe i Vikinga-utstyrsel. Bilden är från när vi var på 40-års kalas till Camilla i Vikingabyn i Saltvik!

Kommentarer
Postat av: B

Prins eller groda? Men gullig är han! Puss...

2008-07-13 @ 20:48:53
URL: http://www.eyesoffinland.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0