Grinig gräsänka

2 dagar kvar till min födelsedag och jag är hemma och ringer och bjuder folk på födelsedags-tårta på stugan på fredag. Eftersom jag fyller år mitt i sommaren så är jag van med att många är bortresta och inte kan komma, så har det alltid varit. Det gör mig lite ledsen - inte för att jag presenterna inte blir så många, utan för att här har jag bestyrat och köpt kakor, läsk och annat att bjuda på och så är det ingen som kan komma.

Och en av de viktigaste personerna i mitt liv lämnade mig igårkväll och for på kryssning till helsingfors istället. Det är inte nog med att jag är sjuk av oro att något ska hända, det skulle inte förvåna mig om han inte kommer hem inatt som han sa utan han far på nya äventyr och helt glömmer bort mig.

Men å andra sidan kanske jag bara är barnslig som tycker att min födelsedag är viktig.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ha du tänkt gå på rockoff?

2008-07-16 @ 18:51:42
Postat av: evari

Jag är 31 och MIN födelsedag är viktig! Men det visste du ju redan ;-)

Tråkigt med dåliga förklaringar till varför man inte kan komma. Oss kan du i allafall lita på, vankas det tårta och kakor är vi inte de som tackar nej :-D Kram

2008-07-16 @ 20:34:24
Postat av: emma

GRATTIS :D!! jag och malin kommer på eftermiddagen med present;)

2008-07-18 @ 06:34:52
Postat av: Birgitta

Hej! Tack för ett trevligt födelsedagskalas!!

Du har en underbar familj som jag fr.o.m idag känner mig delaktig i! Puss från grodmamman....

2008-07-18 @ 18:49:06
URL: http://www.eyesoffinland.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0