Tjugondaknutsopasjulenut!

Idag är det den 13 jan och julutsopardag(rätta mig om jag har fel?). Det känns som att jag precis fick alla mina(två) julkort och jag har varken hunnit njuta av dem eller min lilla julgran(plast) ordentligt. Men idag ska jag packa ner dem och sen ta dem med hem igen på fredag, jag har nämligen mammas bil här i Uppsala nu.

I fredags kom Prinsen och nu har han precis farit, eller jag skjutsade honom till bussen för 1/2 tim sen. Vi har hunnit med att handla både inne i stan och i boländerna. Nu är det tomt igen och jag önskar att han aldrig hade farit.

Jag har en hel dag utan ngt inplanerat, det gör mig deprimerad. Funderar på att kanske fara ut till Rickeby till min moster och hälsa på, men samtidigt skulle jag vilja vara ensam. Det är fint väder idag så jag ska ivarjefall försöka ta mig ut och springa en sväng.

I morgon kl 14.00 - 14.30 ska jag på möte om min eventuella praktikplats. Jag har spanat in var jag ska gå in idag men jag kan inte hjälpa att det ändå pirrar lite i magen.


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Lycka till i morron, det går säkert bra med praktikplatsen...Ha en bra vecka! Kram

2008-01-13 @ 19:41:09
URL: http://www.eyesoffinland.blogg.se
Postat av: Kattis

Var någonstans har du sökt praktik :)?

2008-01-13 @ 22:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0