Förväntansfull

Jag blir ju aldrig nervös, så det är jag inte nu heller. Men jag är väldigt förväntansfull och om jag känner mig själv rätt så kommer nog fjärilarna i magen när jag ringer på porttelefonen..

Jag skulle ha träffat Peter Östlund idag kl 14.00 men han ringde skolan och sa att Mattias satt fast på en flygplats i Amsterdam och inte skulle hinna hem tills dess så vi sköt upp mötet till kl 18 istället. Nu ska jag äta och förbereda mig lite innan jag ska cykla ner på stan!

Jag återkommer om hur det gick..

Kommentarer
Postat av: Katja

JA JUST NU VET JAG VILKET DU MENADE! Lycka till förfan! Gud va roligt! Hoppas du får det! Om du inte skriver utförligt nu, får du gärna berätta alla detaljer på fredag! Jag håller tummarna för dig! hihi :)

2008-01-14 @ 18:28:36
URL: http://flas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0