Valentinesday!

Igårkväll fotade och skrattade jag och Tjorven massor. Idag låg jag länge i sängen innan jag steg upp.

För att jag inte ska ha så dåligt samvete över att jag inte är i skolan idag så ska jag ta itu med alla läxor jag har så jag slipper tänka på dem på sportlovet, allting förutom matten ska jag ha gjort.

Det blir mycket att göra denna lediga dag ändå. Snart ska jag och Emma iväg till Rosendals skolan och se på Maite i någon teater, efter det ska vi till IKEA och sen kanske vi tar en alla hjärtans dags-fika.

Ikväll blir det romantisk enmans middag. Kyckling och ris står på menyn, men ingen bearnesås.

Jag längtar hem.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej! En stor kram till dig på alla hjärtans dag!

2008-02-14 @ 18:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0