Inget går som planerat

Inget har gått enligt planerna idag. Eller nästan inget. Tjorven och jag missade teatern som Maite var med i, för att busschauffören stannade en hållplats för sent och sedan så var Rosendals Gymnasiet ändå inte där vi trodde, eller var Tjorven trodde. Vi var till IKEA istället. Jag handlade lite ramar och en kudde ungefär. Vi strosade runt där nästa hela dagen så när jag äntligen kom hem så läste jag lite på mina prov(jag hatar), skissade lite på två st ansikten(som allra hastigast), åt och diskade innan jag gav mig ut på fotografering av Svartbäcken med Tjorven igen. Nu är jag äntligen hemma igen(det är en ny istid på kommande utanför) och jag har fortfarande massor som jag måste hinna med(vadfan sitter jag här för?!). Det får ta den tid det tar ikväll antar jag.

I morgon kommer jag hem!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jahaaa! Jag trodde att du hade praktik fram till påsken. Måste ha blandat mellan dig och Anna kanske :) Jommen visst! Annars tänkte jag "gå ut och äta" eller se på någon teater.. Men visst kan vi gå ut :D

2008-02-25 @ 22:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0