Ingen bebis

Ingen bebis har kommit ut ur Evas mage den här helgen heller. Så nu hoppas jag att den håller sig tills nästa vecka då jag har sportlov och kan komma och hälsa på till BB sen. Hursomhelst så var jag och bubblade till Kungsö igårkväll. Superduperskönt. Även om jag inte fick uppleva bubblorna, det blev nå knas med dem. Efteråt så fick jag huvudvärk, kanske inte tålde värmen så bra.. Och kände mig febrig så jag gick och lade mig redan vid 10, efter att vi kommit hem och jag läst min bok klart.

Lite före 4 inatt så ringde min prins, som hade varit på kryssning hela helgen och precis kommit hem. Han sa att han var på väg till mig och frågade om jag skulle komma och hämta honom eller om han var tvungen att ta taxi. Yrvaken som jag var så frågade jag om ingen kunde skjutsa honom(jag trodde INTE att han skulle komma mitt i natten utan att han skulle komma över idag på dagen innan jag for till Uppsala). Det slutade ivarjefall med att han tog en taxi till mig och var här lite efter 4. Jag bjöd honom på en micropizza och sen sluddrade han något oförståeligt innan han somnade som en stock och snarkade mig i örat och knäade mig i ryggen resten av natten. Jag har bestämt att han ska få sova ungefär 1 tim till innan jag går upp och väcker min prins!

Kommentarer
Postat av: Jenny

vi såg tåfe och jonte när dom var påväg från hamnen, och vi tuta och höll på men jag tror inte han förstod vem vi var:p vi skulle ju ha kunna skjutsa hem han men vi visste ju inte riktigt att han skulle våldgästa dig mittinatten:P vi ses om en vecka!

2008-02-10 @ 16:56:51
Postat av: emma

ska eva få barn igen?:O
vad roligt:)

2008-02-11 @ 10:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0