Holiday

Äntligen.

En skoldag kvar innan praktiken på måndag. Mdk-redovisningen gick okej idag, känns som en lättnad att det är över och ikväll har jag skissat ansikten till bilden i morgon också. Nu har jag inget kvar på mina "att-göra" listor. Det är riktigt skönt. Skulle väl vara att dammsuga lite, men vafan? Det är ingen som ska vara här på 6 veckor så det kommer vara lika dammigt igen när jag kommer tillbaka. Jag har i varje fall diskat och det är huvudsaken.

I morgon kommer Prinsen med mammas bil, Jonte skulle följa med också, och hämtar mig från skolan när jag slutar. Vi ska hämta Kattis, äta något och sedan åka hem till Åland med båten. Inget mer båt-åkande för mig på väldigt länge!

Men det är en fredag kvar. Fredag betyder Projekt & Företagande, Svenska, Klassråd och Estetisk verksamhet: Bild. Jag tror inte att det blir alltför jobbigt, även om det är en lång dag där egentlgen bara bilden är kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0