Regn och rusk

Fotokursen igår gick bra. Det är bara tjejer som är med men alla är jätte söta och snälla. Jag pratade först i drygt en timme(!) och sedan gick vi ut och fotograferade resten av tiden. Fotograferandet var roligast tyckte de flesta så jag hoppas att alla tar ordentliga kläder med sig idag så att vi kan vara ute och fotografera idag också trots att det regnar lite. Jag har några bilder som jag skulle kunna visa, som backup men jag hoppas på att det inte regnar så att vi kan gå ut en sväng istället.

Igår vid kl 16 när fotokursen slutade så körde jag in till Sparis och jobbade där i 3,5 tim tills de stängde. Kl 20 var jag jättetrött så jag for hem och då kom Älsklings Toffe till mig på samma gång. Han laddade upp en massa sommarbilder som jag tagit på sin bilddagbok, och sedan åt vi räkor. Kl 22.30 så gick vi och lade oss och jag somnade som en stock. Ikväll jobbar jag kväll på Sparhallen igen, men i morgon och torsdag-fredag ska jag inte dit över huvudtaget. Första dagarna på väligt länge som jag är ledig därifrån, skönt.

Snart ska jag laga mig en ordentlig lunch och några mackor att ta med, sedan är det dags att fara till Godby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0