Things to do:

Bykt, torktumlat, städat undan och bokat båt tills nästa vecka. Det har jag hunnit göra idag. Inte speciellt mycket alltså med tanke på att det finns minst lika mycket kvar att göra. Nej, jag sitter hellre här eller gör ngt annat stillsamt men inte speciellt nyttigt. Nu ska jag förflytta mig till sängen med en bok i handen, trots att jag inte ännu har skurat badkaret eller dammsugit i mitt rum.

Förresten så fick jag reda på idag att Jonna som har min häst, Nelly, på foder kan fortsätta att ha henne fast hon sa i våras att hon inte skulle ha råd med stallplats åt henne. Det kändes som att en tyngd lyftes från mina axlar då jag har haft ångesten som gnagt mig i bakhuvudet hela sommaren eftersom jag inte vetat vad jag ska göra med henne. Nu är ångesten nästan som bortblåst och jag kan inte komma på att jag har någonting annat att behöva bekymra mig för. Peppar, peppar..

Förresten! I morgon ska jag besikta bilen kl 08:30 och för att komma ihåg det så planerar jag att skriva "bilbesiktning" ett tiotal små lappar som jag placerar runtom i huset på strategiska ställen. Inte glömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0