Stocksovning

Jag somnade som en stock igår kl 23:23 och sov ända tills för några minuter sedan, 07:56 ungefär. Nu ska jag packa upp alla kläder jag hade med mig igår och ställa allting på sin rätta plats. Jag har ingen frukost hemma och jag måste fundera på hur jag ska få cykeln till Willy's. Det är nämligen där som bussen stannar på söndagkväll och då är det skönt att ha en cykel där så man kan cykla hem istället för att åka stadsbuss. Jag tror jag cyklar till skolan nu på morgonen och på hemvägen så lämnar jag den vid Willy's och går resten av vägen hem. Det enda problemet är att det kan bli lite knapert om tid om jag slutar 16:30 och måste fara härifrån till båten vid kl18, därför ska jag fixa klart allting här hemma nu.

Det ska bli skönt att komma hem igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, men sen är jag orolig för att jag inte ska komma in på nån skola som jag skulle tycka om. böh. vart försvann du idag på msn? brått till båten ällör? pusstillbaka

2008-08-22 @ 14:02:44
URL: http://eemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0