Sista dagen

Sista dagen på den här fotokursen som jag har hållit i sen i måndags. Ganska skönt att det snart är över måste jag säga, men jag känner mig ganska stolt för att jag klarade av även det här(peppar, peppar ta i trä..). En sak att tillföra min lista "Saker jag gjort i livet". Du kanske inte förstår, men det betyder mycket för mig att lyckas med något som jag varit så osäker på om jag verkigen skulle klara. Och det bästa av allt är att jag är ledig ikväll, och i morgon och på fredag. Då ska jag bara ta det lugnt och njuta av att inte behöva vara någonstans och jobba. I morgon ska jag fika med Mette, annars har jag inga planer.

Jag ringde till Ålandstidningen för en stund sedan för att höra om de verkligen tänkte komma idag och göra ett reportage om oss på fotokursen. Hon som var nyhetschef berättade att hon hade ratat oss eftersom de redan hade så mycket att göra men innan jag lagt på luren så hade jag fått i uppdrag att ta kort på oss och mejla in bilden till tidningen, tillsammans med de 2-3 bästa bilderna som ska vara med på vår lilla utställning i Biblioteket i Källbo-skola. Undrar hur det blev så? Jag borde bli bättre på att säga nej till jobb. Nu får Ålandstidningen en "gratis" artikel med bilder av mig som de kan publicera och de har inte behövt göra mycket.

Så jag ringde till Nya Åland också och pratade med Ulf Weman(jag har ingen skam i kroppen, jag vet) och han sa att det inte är helt omöjligt att de kommer. Så håll tummarna för att åtminstone Nyan kommer och gör ett reportage om oss idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0