Peptalk

Nu har jag en massa att göra igen:
  • Komponera ihop ett mail till Peter på Klum.se och berätta om hur besviken jag var på att jag inte fick praktisera hos dem och förhoppningsvis ge dem dåligt samvete så att jag får göra det nu i trean istället då vi har praktik igen
  • Fotografera ett glas
  • Diska och städa i lägenheten
  • Läsa ett utdrag ur en fotobok som vi hade i läxa tills idag
  • Leta upp en tidningsartikel till Naturkunskapen och skriva ett referat på den
  • Fixa passbilder till mitt nya svenska körkort, betala och skicka iväg det till vägverket
  • Betala båt och buss hem på fredag på Viking Line kontoret inne i Uppsala
Och som vanligt när jag har såhär mycket att göra så vet jag inte var jag ska börja. Jag är inte riktigt frisk och känner mig lite småhängig så just nu är det bara en powernap som lockar. Jag önskar ibland att jag hadde Maddes kreativitet och Julias ambition.

Jag återkommer när jag laddat klart.

Kommentarer
Postat av: julia

utan energi är det inte lätt att vara ambitiös! Själv äter jag vitaminer, motionerar, dricker vatten och sover för att orka :) hihi. Och ibland är det bara att göra saker fast man är trött, för väldigt ofta lurar kroppen en så att man känner sig trött bara för att man har varit stilla ett tag :P Om jag var du så skulle jag börja med mailet, för det är antagligen också det psykiskt jobbigaste. Efter att det är klart så lättar ju en tyngd :p

2008-08-26 @ 15:27:26
URL: http://tejprulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0