Jobba jobba jooobbaaaaa!

Idag ska jag jobba på Sparis för, jag tror det är den 6e helgen i rad. Känns inge vidare då jag hellre skulle umgås med Toffe en hel dag istället och sedan fara på kräftskiva ikväll ut till min morbror på Ramsö. Men i ett sånt här läge är det väl bara att tänka på all kosing. Exakt om en vecka så jobbar jag sista dagen på Sparhallen så det är bara att bita ihop. Det ser ut att inte bli så bra väder idag, vlket är både bra och dåligt. Dåligt för att alla handlar när vädret är sämre och det är jobbigt med mycket folk men samtidigt så går dagen fortfare då. Så jag vet inte riktigt vad jag ska hoppas på.

Nu börjar det bli dags att klä på sig och åka iväg!

Kommentarer
Postat av: Bofsan

Hejsan

Besök gärna min blogg.

Jag gör designer, headers, backgrunder. Tillverkar egna halsband, armband och kedjor.

Bara fråga mig om något :)

2008-08-16 @ 08:24:54
URL: http://bofsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska kanske gå en croupier kurs i höst nångång :)(se bloggen höhhö)

2008-08-16 @ 08:27:20
URL: http://eemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0