Jansson's Carwash!


Nu har jag washat Hondan så den är alldeles shainy inför min trip to sweden tomorrow. Ikväll kommer hela familjen att äta middag här, dvs jag, mamma, pappa, Toffe, Lukas, Peter, Eva, Ludde och Cornelia. Då tänkte jag utnyttja tillfället genom att slå pappas, Lukas, Toffes och kanske Peters kloka huvuden ihop så att jag kanske får mina högtalare installerade någon gång. Just nu hörs bara den ena av de två skrutt-högtalarna som redan var i bilen när jag köpte den  för jag råkade få kablarna snollade runt foten en gång när jag körde och trampade på något sätt ur dem.

Igår så sydde jag en väska av ett tyg som jag köpte någon gång i våras. Bättre sent än aldrig, eller hur? Den blev skitfin och var faktiskt riktigt lätt att göra också när symaskinen smarbetade. Idag sydde jag dit en ficka på ena sidan också, som jag kanske ska sy kardborreband på. Om jag orkar så tar jag ett kort på den och laddar upp.

Nu ska jag gå och packa vidare, måste stänga av radion i garaget också kom jag på.

Kommentarer
Postat av: julia

Ta gärna kort och skriv en liten beskrivning hur du gjorde :) jag skulle också vilja kunna... :P

2008-08-20 @ 14:43:22
URL: http://tejprulle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, jo jag vill se den!! Ta med den annars om du hälsar på.

KramiZ

2008-08-21 @ 12:18:37
URL: http://eyesoffinland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0