I've made it!

Nyan kom och gjorde ett reportage om oss på fotokursen. Trevligt, tyckte jag och barnen tyckte nog också om det. I morgon ska jag hämta ut alla bilder som vi har tagit och sedan ska jag ut till Källbo-skola och hänga upp dem. Kl 18 på kvällen så ska vi ha en liten vernissage då alla deltagare ska få diplom. I morgon ska jag också mejla några bilder till Ålandstidningen. Jag har planerat en fika med Mette så det ska jag också klämma in.

Ikväll har jag bjudit Prinsen på bio, vi såg Mamma Mia! med Jenny och Flöjtis. Den var bra tyckte jag och det tyckte nog Toffe också. När vi kom hem så såg vi lite på Ransom på TV1000 och nu sitter jag här och studerar schemat inför hösten och pratar med Tjorven, som jag inte hört av på hela sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0